Isnin, 16 Ogos 2010

~:(~

...sungguh aku rindu saat itu..saat yang tidak mungkin akan aku kembalikan lagi..saat-saat ang indah buat diriku..aku selalu mengharapkan panas hingga ke petang tetapi lain pula jadinya.itulah ketentuannya..dah nasib diri ini..bila diperlukan,ditatang bagai miyak yang penuh tetapi bila tidak diperlukan di buang jauh-jauh..sejauh mata memandang..apa lah nasib ini ye..terima kasih kerana memperlakukan begitu..terima kasih atas segalanya..cukup..diri ini tidak akn menagih kasih dari kau lagi..diri ini tidak akan mengharap apa-apa dari kau lagi..tetapi aku cuma ingin penjelasan..kenapa aku diperlakukan begini.kenapa ia berlaku sekali lagi???bukan ke kau sudah tahu tentang masa lampauku..Ya ALLAH besar sungguh dugaan ini..sekali lagi aku tewas..aku tidak berdaya lagi..Ya ALLAH aku pohon kekuatan dari mu..agar aku terus tabah menghadapinya..insyaallah aku akan menerimanya dengan hati yang terbuka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan