Ahad, 2 Mei 2010

~sabar itu cantik~

Sabar itu cantik..tapi tahap kesabaranku ada batasnya..bukan ku ingin memaksa tapi ku cuma ingin tahu kebenaran..salah ke??kata orang..untuk mendapatkan sesuatu yang berharga..bersabarlah dengan ujian menunggu itu..tapi hati ku tidak senang..aku ingin tau..apa yang berlaku sebenarnya..tapi ketahuilah aku tidak memaksa dikau..u are free to make decision..its on u..jangan risau..apa-apa pun akanku terima..yes2..i can do it..tiba-tiba hatiku rasa begitu berat sekali..dan entah mengapa..aku rasa jawapannya tidak..dari luaran aku bersedia menerimanya..tetapi dari dalaman aku tidak mampu lagi..aku tahu apa puncanya..kerana aku terlalu mengharap sesuatu yang tidak pasti..ya ALLAH aku perlukan kekuatan darimu..aku mohon petunjuk..aku tidak mampu mengharungi seorang diri..besar ujian ini..apa-apa pun aku betul-betul mengharap jawapan itu secepat mungkin..nak exam nie..janganlah benda-benda macam ni blh gnggu emosiku..
ya ALLAH bantula aku...sekian..:)..



puteri mimi
my room
6.40 p.m

Tiada ulasan:

Catat Ulasan