Sabtu, 21 Mac 2009

Sahabat?Teman?iye ke kau anggap ku begitu..tp knpe aku sprty x dianggap teman buatmu..ye aku tahu aku punye ramai teman tp.........hnye ble dikale aku gembira,bahagia...tp tidak pula bile aku sedih..sbnrnyer aku lg prlukan mu dikale aku kesedihan tp kpe kau xpernah mengerty ape yg aku rse...aku tahu aku bukan seorng yg baik buat dirimu,tp aku cbe untuk jd yg terbaik..aku sedang bermujahadah nie..mengertilah..tolonglah..fahamilah aku...bukan ke dalam perhubungan kite perlu ade give n take...asyik aku jer yg give ble plak aku nk take nyer..adakah aku xbahagiakan kau sebagai teman ku???adakah aku xraikan kau sebagai teman ku????ape salah ku sebenarnyer...kalo kau senyap..mcamane aku nk tau ape slh ku..xkan leh selesainyer bnde nie tau..akn berpnjngan adela...ketahuilah aku syg sgt kat kau sebagai teman ku..kerana ALLAH...mnkin benar kate org ble teman disekeliling kite ade mslh mngkin kte jge penyebabnyer..mngkin kerana kte die jd mcm 2...tp aku xtau adekah benar..sbb kau xpernah ckp ble ku tnyer..tolonglah...aku perlukan jawapan..ckupla dengan segale pertanyaan yg bermain di kepale aku nie...xpela wahai teman aku beri kau ruang untuk bernafas n berfikir..mngkin kau ade mslh kau sendiri yg aku xtau..bkn aku xnk amik tau..tp ble aku tnye kau ck xder ape2 walaupun sbnrnyer wak2 i2 kau menangis..mane mngkin menangis tnpe sbb kan???jwbla!!!!tlngla yer...untuk pengetahuan kau..aku syg sgt kat kau...krne ALLAH...fikir2kanlah..



p/s:sygilah org yg sygi kte krne ALLAH...Hari Sahabat Sedunie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan